:D

Carin says:
annaa vet du en sak

Anna ww says:
jaaaa

Carin says:
men nej du vet iinte det jag ska säga nuu, för det vet ingen...

Anna ww says:
tell mee

Carin says:
jag är gravid

Anna ww says:
men säg att du skojar!


Carin says:
shiiiiiiiiit vet du vad pappa kom in och sa nyss

malle☮ says:
hhaha neeee
ofta han är vaken

Carin says:
vi har typ vunnit 360.000 kronor på tipset

malle☮ says:

WTFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFff

OMFG

Carin says:
vet du vad han mer sa, att jag ska få en egenlägenhet en ny bil och få hoppa av skolan!

malle☮ says:

hahaha troooligt

Carin says:
APRIL APRIL DIN DUMMA SILL JAG KAN LURA DIG VART JAG VILL!!! hahah

malle☮ says:

MEN HAAAAAAAAa

omg vad dum i huvet jag äääääääär





haha vissa har inte koll på att det är första april nu;)


Kommentarer
Postat av: Lisa

eeh, om de är någon som har koll så är det JAG. och är de någon som inte har koll så är det DU! hahahaha :D

2010-04-01 @ 14:46:08
URL: http://nelssson.blogg.se/
Postat av: Carin

hahha men tror du jag orkar ha koll på morgonen eller;)

2010-04-01 @ 14:51:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0