<3

Det blev basket, och tur va väl det för kul va det;D haha... och cp är vi!:) men vann gjorde dom  och coed va i världsklass!! så finns inte så mycket att klaga på;). 
blackhawks är lycka måste jag säga, man kommer till matchen sjukt seg och inte alls taggad, men när man åker hem har man ändå ett leende på läpparna! puss på er!!

jaja nu ska jag snyta mig , ta en chokladboll.. sen sooooova:) (önska mig lycka till!!, sätter fan 1 miljon på att jag ändå kommer somna typ vid tre haha ...)

puss puss alla söta! <3





There is something and it makes me smile...
I think I like you. <3


Kommentarer
Postat av: Lisa

vi är lätt i världsklass. Jag säger detsamma som dig man blir alltid på bra humör! <3

2010-03-31 @ 23:10:09
URL: http://nelssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0