mycket fiiiiiiiiiint(lidingööska) hahahhah

yoooo:) lyssnar på musik och läser bloggar med lisa:) snart ska vi byta om till träning..


Vaknade nio av att pappa ringde och tvingade mig till skolan, svenska sam och idrottsmentor skulle jag ha.. men efter två lektioner  drog jag och thomke hem och lagade mat, vi var för hungriga för en sista lektion;) hahah...


haha mycket intressant..........
lisa är retard........................
lisa är glad...........................
lisa:JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA................
lisa: hihihihi...........................

nej nu räcker det lisa!!! hahahhahahahhaahhahhahahahahhahahhahahahah..

Kommentarer
Postat av: Lisa

asså vi är cp!

men jag gillare. haha

<3

2010-01-18 @ 23:11:47
URL: http://nelssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0