17.18

hallåååa:D haha  vad gör ni busungar?  själv har jag precis duschar, och nu sjunger jag :D haha väldigt fint låter det! borde fan söka till idol!! får rysningar så bra är det!!:D

haha nej men nu ska jag vara lite mer seriös!;)

Imorse vaknade jag av att malleballe kom och ringde på dörren, bajskorv som väcker mig!! haha  hon va här ett tag, sen drog hon hem och pussa slashi hoppas jag:D haha..  ska nog laga mat snart, för har inte ätit nått idag ( har inte varit hungrig på typ 1 vecka?:O jag som alltid är hungrig annars haha) men få rväl tvinga i mig lite,
för äta bör man annars dör man!:) haha.

senare ikväll kommer andreas hit:)  nej nu vet jag inte riktigt vad jag ska skriva haha... men vi höres senare jaao!!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0