16.31

nån som vet varför blogg.se är helt cp?? går knappt att blogga ju..

aja igår åkte jag ner på stan mötte upp malleballe:) vi drog till donken  mötte upp lisa:) åt lite gott där och snacka massa skiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit:) haha.. sen drog malle till sin pojke och jag och lisa drog till stationen träffa danne lite snabbt, sen tog vi bussen hem för fy faaaaaan vad vi höll på att frysa ihjäl!! gick intre att vara ute typ, kaosade hemma, haha mycket skratt kan jag säga!:) somnade sent och gick upp tidigt:(

Idag har jag tränat mellan 12-15  usch vad jobbigt dee va att gå upp!! det gillas verkligen inte.. snart ska jag laga middag till mamma och pappa, sen får vi se vad som händer!:) hihi puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0