02.41

ursäkta!! min otroligt dåliga uppdatering!! men grejen är att min dator har typ slutat fungera, tror tyvärr den fått virus... men imorn (idag) sa jag försöka blogga mer, =) får väl blogga från den stationära...

Sov hemma hos malle igår:) haha alltid lika roligt!! innan det va jag på bio med lisa=)  såg nån skräck film, som enligt mig inte alls var bra, men men ... imorn/idag ska jag först snacka med min bror=) sen får vi se vad som händer, och sen på kvällen ska danne komma hit!=) mys!!

juste idag va jag också på stan med mama och pappa, fixade biljettter till nya zeeland=) och sen fick pappa för sig att köpa tre par skor till mig, haha han tyckte jag behövde det,vet inte riktigt om ja gillar dom helt, men dom funkar väl:) hihi kanske lägger in nån bild imorn! nej nu ska jag fortsätta titta på hockey:) puss puss<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

sötis!!

2010-01-06 @ 18:58:20
URL: http://annalinneamargaretha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0