vad tror ni?

Kom precis hem från dagis, och fick precis en liten tanke....

Vet ni vad jag ska bli när jag blir stor?

BÄÄÄÄÄST!:)

nej nu ska jag vara lite seriös! jag älskar ju att ta hand om barn så varför inte starta ett eget dagis, eller typ vara dagis mamma?,  eller nått åt det hållet, låter kanske inte så klyshit men man ska ju göra det man tycker är roligt och är bra på , right?!

BTW om jag skulle få för mig att göra nått annat vid sidan om mitt dagis , ska jag bli bäst i världen och legendförklarad, haha tror ni jag lyckas?:D

nej nu ska jag äta mellis, hejsvejs!:)



Vet du en sak?
När jag blir stor ska jag bevisa för min storebror och alla där jag bor, att jag är mycket bättre än dom tror , jag tänker slå hela världen med häpnad, och när jag är störst och bäst har jag nått mitt mål

Jag ska gå längre än man får!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0