nya zeeland nästa!

jaha, så va dagen kommen,   om 2 timmar ska vi ta bilen in till arlanda, igår sa ja hej då till alla, usch va det kändes jobbigt!! tre veckor är egentligen inte så länge, men när man är på andra sidan jordklotet är det ganska långt=/  
men får väl ta vara på tiden där borta  kommer ju ändå hitta på en hel del skoj:)  vet inte riktigt hur mycket jag kan blogga där borta, men ett par bloggar ska ni allt få, sen kommer ju massa bilder när jag kommer hem vill jag lova!


Hej då sverige,<3


Love you
<3
Kommer sakna er så sjukt mycket!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Du får ha en uuuuunderbar resa, och tänk mycket på mig!

ses direkt när du kommer hem! :) <3

2010-02-18 @ 15:10:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0