godmorgon:)

Godmorgon:) hoppas ni har sovit gott!! tyvärr har inte jag det=/... men men gick upp nyss ändå, ska försöka gå upp tidigt hela veckan så jag kanske får tillbaka min sömnrytm nån jävla gång... jaja snart ska jag cykla iväg till skolan, sen efter det  vara hemma en liten stund för att senare gå och möta upp malle fia och musmus på stan:) hihi musmus kommer till uppsala idag=D det gillar vi!  sen är det träning såklart:)
nej nu ska jag äta lite frukost!

puss<3


I don't know, I don't know when
But somehow you seemed to move right on in
After we had started spending some time
I had to stop and look at you one more time
Its been a while since someones treated me right
I'm so glad I've got you in my life

I don't know why, but I think I like you




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0