21.53

idol är slut och jag har hunnit äta middag=)

Träningen gick bra, fast vi flummade mest, med lite fick vi gjort i alla fall=) och mycket skratt som vanligt! längtar till träningen imorn, älskar fredagar:D

Imorn  är jag ledig=D yey!s¨då blir det sova hela dagen, om ingen ringer och vill hitta på någe;) sen träning of cours, jag och sofia ska äga;D haha
efter det ska danne och victor möta upp mig=) så ska vi nog åka hem till nicco och mysa:) hihi me like!!

jag kom på en sak... fy fan vad vi är beroende av saker, jag typ dör om datorn inte fungerar eller om mobilen är sönder.. man är liksom verkligen beroende av det.. hihi det är bara en av mina många tankar;) haha.. nej nu ska jag kolla lite mer på tv.. puss puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0