rubriker är onödigt!!

jag vill åka utomlands nu!! haha bara så ni vet;)
nej men seriöst, ska försöka få mamma att köpa nån resa snart! haha för jag orkar inte bara vara hemma nu när höst mörkret är här. och snart kommer den kalla vinter... svensk vinter är ganska tråkigt antingen vill jag ha mycket snö eller ingen alls. haha inget jävla mellanting!!

Imorn efter dagiset ska jag nog gå på stan med malleballe:)hihi saknar dig min lilla massajon!

ne nu ska jag göra mig i ordning för natten och sen kolla på big brother innan jag helt ska sova! kanske skriver nått mer ^^.. <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

NEJ JAG SKA DIT! :D

2009-09-29 @ 23:14:54
URL: http://awargloo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0