mitt Horoskop!

Mitt horoskop under perioden 17/9-30/9 som snart är slut haha men man kan ju kolla om det stämt^^

Allmänt: vågar du anta en utmaning i skolan / på jobbet kan du rkna med en belöninglängre fram. Det är rätt tid att använda dig av dina konstnärliga talanger. Bli inte orolig om du och dina vänner ninte alltid har samma åsikter i olika frågor . Stå för de du tycker , dina kompisar gillar ju dig ändå. Pengar du väntat på länge tycks äntligen dyka upp.

Kärlek: en romantisk händelse i början av perioden påverkar båda upptagna och fria fiskar på ett possitivt sätt. Du som har en relation märker troligen att ni kommer ännu närmare varandra. Du som är singel tycks fördjupa kontakten med din flört, på ett oväntat sätt.

Tur dag:
30/9


haha jasså.. hoppas jag får en bra dag på onsdag i alla fall=D(eller imorn kanske man säger^^ klockan är faktiskt över tolv:)



Kommentarer
Postat av: Anonym

hihi jag lovar att jag ska ta kort på det en annan gång, hihi! ;)



loove<3

2009-09-29 @ 00:10:01
URL: http://nicollee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0