fortfarande sjuk=(

har inte varit hemma nånting idag.. så har inte kunnat blogg!

Igår drog jag hem till yasmine vid halv 7 och hade kul med lala tjejer i klassen, och jävlar va folk röjde ett tag haha xD.. jag och mika blev nästan lite rädda!! vid typ 9 gick jag och mika och  mötte upp victor danne och filip, sen drog vi runt, hittade anna och anna,drog ner på stan  och det slutaade att v ihamnade på donken^^.
runt tolv tog jag bussen hem till fia, där macus och malle också var:)

idag vaknade vi runt ett, och tog bussen in till stan och mötte upp pappa=) vi stuntade lite, och lisa joinade ss efter ett tag:) efter nån timme drog vi till donken och åt! haha måste sluta äta där innen jag blir för tjock;)...

nu ligger jag i sängen och tittar på tv , ska snart äta middag , och sen får jag se vad jag hittar på!

puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0