back on track

Igår va det ju Match , och fy fan  vad spännande det blev, jag danne och lisa, visste inte vart vi skulle ta vägen när ungern fick straff , när man typ redan tyckte att matchen var avgjord... men sen på övertid kom vår kung, och hjälte zlatan och gjorde mål! Tack zlatan , nu lever drömmen kvar! hihi.
efetr matchen drog vi ut och träffade victor och gustav först gick vi förbi en fest haha, typ 3 pers där;) men sedan gick vi till donken! åóch gud va gott det är(a).
kom hem runt 1 Lyssnade på fina låtar och kollade på idol ,somnade kanske vid 3 och vaknade av att danne skulle dra vid tolv.. sen har  jag bara chillat hemma och vart på bio med mammsen! och nu ska jag sova för jag är trött som vanligt^^
puss puss<3





Håll mig hårt
En sista gång, så jag kan släppa taget om dig nå jävla gång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0