23.03

Imorn är det söndag:( palla.. snart skola fan.. fast vad har jag att gnälla om egentligen xD haha.. jag går knappt i skolan ju:P... typ högst 2 timmar varje dag..  haha varför gnäller jag? joo för att jag är så sjukt skol trött.. jag tror nong ingen förstår hur jobbigt jag tycker dte är att gå upp på morgonen.. och nu ska jag kasnke inte skylla på skolan... det egentliga problemet ligger ju i att jag älskar att sova(a) haha..

Asså folk förstår nog inte vilket problem det är att älska sova.. haha visst alla tycker väl om det, men när man inte vaknar på morgonen , eller det tar typ en timme för en att ens öppna ögongen för att man bara vill ligga kvar och sova några timmar till då har man problem!! jag och min mama hoppas att dom ska hitta en medicin så man vaknar på morgonen, för det finns ju tabellet man kan ta om man har svårt att somna.. varför finns det inte till mig , som har svårt att vakna? haha

ja nu fick ni veta lite om mitt sömnproblem!


snart kommer min plutt hit=D hihi vi ska väl kolla på film eller någe=) hihi


puss puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0