22.53

sjukt dålig på att blogga idag! men har faktiskt jobbat hela dagen, sen dirket hem till malle med viktor.. damp och mys.. malle kom med sin roliga komentarXD
sen frågade hon mig hur jag mådde
Malle:carin hur mår du?
Jag: jo me njag mår jätte bra, har bara typ 38 graders feber sjukt ont i halsen och är förkyld... hahahah det va lite rolgit tycker jagXD

kom hem tpy nyss.. och nu är febern nu värre=(.. har gjort ett glas te och mackor så nu sk ajag lägga mig i sängen och kolla på BB, hihi

Imorn får vi se vad jag hittar på, beror helt på om jag är sämre imorn! men hoppas iallaflall jag kan träffa lisa och gå på tärningen!

ne nu är jag för trött för att komma på någe! sov gott alla söta! puss<3

Kommentarer
Postat av: Danne

"har 38 graders feber och förkyld tycker jag va roligt xD...." Ah skitkul carin:D!förstod det roliga med det hela på en gång:):):):):)haha

2009-09-24 @ 00:19:28
Postat av: Carin

men din tööönt! jag vet att du egentligen tyckte det va hur kul som helst!(a)

2009-09-24 @ 00:22:03
URL: http://cheercarre.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahahah det var faktiskt kul i verkligheten, viiiiist carin? :D



sådeså danne ;)

2009-09-24 @ 16:00:58
URL: http://cheermalle.blogg.se/
Postat av: Carin

jaa det va sjukt kul!! danne har ingen humor;):D hihi

2009-09-24 @ 16:12:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0