22.52

Hej Hej:) hur fan är läget då?;D... haha

Kom hem vid nio från träningen, =) och har ätit en väldigt god middag hunnit kolla på fotbollskväll duschat och vara inne lite på face:) hihi

Imorn är det skola ,1 lektion(a).. hihi sen får jag se vad jag hitter på, jag vet jag kan skriva en lista på vad jag ska göra denna vecka:D hihi

TIsdag: skola, träffa farmor, hmm.. får se om det kommer in nått mer i planeringen^^
Onsdag: praktik, sova(a)  haha kommer vara trött efter alla barnen;)
Torsdag: skola TRÄNING:).
Fredag: Praktik, Träning, sen säkert leka med mina vänner=)
Lördag. Sova, träffa pontus..förslag på nått mer?
Söndag : vet jag faktiskt inte... vi får se vad jag hittar¨på:)


 kommer säkert in mer  hihi men just nu är det gansja lugnt^^

nej  nu ska jag fortsätta kolla på BB och chatta:) hihi puss puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0