21.19

Kom hem vid åtta, träningen gick bra:) men tråkigt att sitta och titta på!! hatar att sitta still!
Satte mig direkt i soffan och började kolla på idol:) och yes Calle vann mot Piotr=D hihi nu får vi bara hoppas att han går vidare till fredags finalerna också!:)
just nu är det svenska hollywood fruar, jag säger bara hahaxD så jävla roligt!!

Imorn är det skola vid halv två, sen efter det ska jag träffa lisa , så ska vi nog färga hennes hår=D hihi kommer bli så snyggt!!
 nej nu ska jag fortsätta kolla! pknis<3

Kommentarer
Postat av: Anna

haha neej jag visste ju inte det! (A)

tack så mycket vännen, du är fin i din också ska du allt bra veta!

du missade ju samprovet idag, eller ja det var ju inte så mycket att missa, kommer faila så jävla hårt!!

<3

2009-09-28 @ 22:42:43
URL: http://framkallat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0