12 43

Igår hade jag adhd hela dagen, fy faan!! men träningen va lika underbar som vanligt med bh:) hihi..
efter träningen fick jag skjuts hem till nicco av eggis:D hihi .. har saknat min gullunge!!<3
vi gick och köpte dipp gurka och massa godis, muums!! efter typ en timme och danne, och lekte med oss.. vi somnade typ vid halv tre, men cp som vi är så vaknade vi igen vid halv fem, och va jätte pigga så vi kollade lite på filmklipp, från typ sm och dm 2007/2008  sakna excaliburs!!
somnade igen vid 6 , sen vid åtta började danne röja igen, för han skulle till sthlm och spela match..jag somnade om och vaknade igen vid 11, och kom hem typ för en timme sedan.

klockan 3 ska jag vara på stan igen, för då ska nicco malle lisa fia och jag hem till marcus , i sthlm, och leka^^ hihi.. så det blir inte så mycket mer bloggande idag. men jag lovar att blogga när jag kommer hem imorn!:)

puuss puuss<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0