rubriker borde tas bort!!

Klockan är snart halv åtta och jag har precis ätit middag, och nu sitter jag i sängen och lyssnar på musik.

Imorn är det fredag ,först dagis sen träning, min sista träning innan gipset=( . så då är det bara att köra fullt ut! Då jävlar ska det tumblas!!! Efter det får vi se vad som händer. Funderar på att åka ut till landet, älskar verkligen att vara där ute!  Allt är bara så lugnt och skönt och man har absolut inga tider att passa, eller något sånt man kan bara göra vad man vill och hänga med min underbara släkt!!

Om jag inte drar dit så får jag se vad jag hittar på , kommer ju alltid upp massa saker att göra haha=).

Hmm.. lite bilder på mitt land^^:



eftersom jag inte har några bilder på denna data så fick det bli några från hemsidan hehe..
men fy fan vad jag älskar detta ställe!!


puss puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0