rubriker är för töntar!!

Hejsan:) jag vet att ni är förvånade att jag är uppe nu en söndags morgon.. men jag och danne gick faktiskt upp kvart över åtta haha.. snart ska jag ta bussen till landet och slakta mina kalvar . haha  och jag orkar verkligen inte.. men men saker man måste göra..


kan berätta lite mer om igår. åkte hem till nicco för att kolla på fotboll med danne och crille, och mer om fotbollen behöver vi inte säga... efter ett tag drog crille hem , och vi började prata om massa saker, tack för att ni finns!! somnade kanske vi halv tre och vaknade igen klockan 8 av väckarklockan.. haha... nej nu måste jag gå till bussen men skriver när jag kommer hem sent i kväll!=) puss<3
(juste för alla som smsar eller ringer och inte får nått svar, min mobil är fuckad upp sig och kommer börja fungera igen i mitten av nästa vecka..)




Plutt och knullunge - jag älskar er!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag älskar dig carin!

2009-10-11 @ 22:36:37
URL: http://nicollee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0