R-U-B-R-I-K

blogg.se är va cp när jag laddade upp mitt inlgg så inte fan kom det upp.. synd för er;) haha för itne fan orkarjag skriva allt igen..feel the pain! haha driver;).. nej men seriöst har typ inte bloggat på ett par dagar, typ bara några små pytta inlägg... men orkar verkligen int ejust nu.. hela vecka blir det fullt upp med cheer, inte för att jag får träna men kul att träffa folk i alla fall=). sen på måndag ska mina forna tränings vänner anna ankiborg thomke och åsa hit=D ska bli riktigt trevligt!! och faan vad det ska pratas minnen;D
 hihi. aja nej nu ska jag chilla vidare framför tv.. rock on dude!!;) haha puss<3

Kommentarer
Postat av: Anna

myyys på hög nivå!!

2009-10-23 @ 11:32:53
URL: http://framkallat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0