pisahgpi

Riktigt dålig på att bloggaa just nu haha.. aja skit samma nu blir det en liten  bloggning för en gång skull!!

Vaknade och kände mig utvilad, kollade brevlådan och såg att mitt sim kort hade kommit:D yes, sprang ner till posten och löste ut det! och ÄNTLIGEN är miin min mobil tillbaka!:) hihi 4 dagar utan mobil är en mardröm haha.. gick ner på stan och mötte upp lisa:) hihi saknat dig!! vi gick såklart och satte oss på donken haha och pratade massa skit^^ hihi. gick senare hem till mig och kollade på film och spelade piano haha..
fick springa till bussen och vi hann haha... kom lite sent till träningen(a) haha men alla andra va också sena så spelade inte så stor roll.. hoppade massor och gjorde nån rolig bakåtbrygga sak haha snyggt va det iallafall;D..
sen blev det massa prat också. innan tärningen slutatde.. kom hem nyss och åt en god middag , och nu ska jag in i duschen:) kanske blir nått mer inlägg ikväll vem vet.

Puss PussPuss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0