min dag!

Idag försov jag mig som ni märkte i andra inlägget, dåligt jag vet!! så det blev "tyvärr" ingen skola för mig idag  haha. gick upp runt ett och planerade att jag skulle träffa nicole innan träningen=). mötte upp henne vid 4 och kom på att jag glömt mitt bankkort haha lyckat! sen skulle jag hämta min cykel som jag inte heller hittade xD haha bra carin!! eller inte. vi satt eoss på donken och åt lite=) sen blev jag kissnödig av all fanta så vi sprang in på max, och kissade haha.. okej kanske inte så intressant att vetaxD träffade även töntarna oskar och andreas person där haha.. att ens fråga om det är jobbigt att träna cheerleading. är den dummaste frågan  jag nånsin fått. haha fuck you!! som om basket  är jobbigt liksom;) .

efter det sprang vi till bussen och träffade också några andra bh:ar där haha vad roligt det lätxD folk från black hawks med andra ord;). träningen gick bra för alla men min tumme gör sjukt ont:( opperation nu tack!! men måste ju vänta till efter campet. aja skit samma, mamma kom och hämtade mig och jag körde hem^^ haha har fått kör behov justnu haha.. duscha och ätit en god middag och kollar på big brother nu:) hihi. senare ska jag sova, ska ju upp till skolan imorn ( vid 12 måste jag gå upp hahaxD för min ändå lektion men ändå(a) ).

Sov gott! puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0