Måndag

försov mig inte så mycket mer att säga om det.

kan berätta lite mer om helgen=) hihi
fredag träning , sen sov nicco här, myyys!=) hihi
Lördag sov typ till fyra, sen vid 8 kom danne hit och vi åt massa godis kollade på körslaget och rosa the movie;D(eller mosi som man också kan säga , eller hur plutt?;D)

Söndag- danne väckte mig vid halv tolv... dum!! jag gjorde mat till han snäll som jag är!! sen vid hakv två gick jag och mötte malle och slashi, och vi gick och kollade på plutts match.. dom förlorade och danne missade en målchans;) haha.. drog hem till mig snabbt lämnade slashi och malle . jag och nicco drog vidare hem till crille men danne och kollade på fotboll:) hihi  Aik leder serien och djurgården åker ut!!^^ haha vid tio tog jag och nicco tåget hem och drygade oss med någre blattar;) haha..

nej nu ska jag äte sen om ett tag är de träning! puss puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0