malle and carins life!!

haha när msn är cp kan dte bli lite felxD haha

malle skickade: Jag älskar dig
för alltid bästavänner


men det ända jag såg var jag älskar föralltid hahaxD

haa maske knullar föralltid?;D  lite roligt det var!!


annars brukar våra konversationer mer låta

Carin: har du lust att sjunga på en mtv gala med mig?
Malle: count me in;)
Carin: yes vi tar planet vid fyra sen är vi där typ till nioe, sen åker vi till las vegas och festar all night long!=D
Malle: oooh:D
Malle: vilken dag?
Carin nästa fredag
malle : okej:D fan vad klöööscht
Carin: aa ganska faktiskt
Malle: är det några B-artister där eller?
Carin: kan fråga!
Malle: görså

*någre minuter senare*

Carin: Christina aguilera, Céline dion, Taylor swift, och nått band som hette simple plan men vet inte riktigt vilka de är...


HAHAH så är det när man är känd eler hur malle!?;D:D



sov gott!!<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahahaha

vi är sjuka!

but that's the way we roll ;D <3

2009-10-06 @ 00:24:58
URL: http://cheermalle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0