köttkött och mera kött

Hejsan=) ligger i sängen och vilar.. jobbig dag haha.. gick ju upp vid åtta.. och satte mig på bussen till landet.. kom ut typ vid elva och klockan ett skulle vi till ladan för att stycka och pakitera köttet.. haha nu är jag sjukt trött på kött kan jag säga!! 6 kalvar , och fyra rådjur.. och imorn är det älg jakt, och då blir det väl ännu mer kött att fixa med sen.. BORING!! haha.. aja vi gick runt och snackade med allt folk =) många ute!! det tycker vi om:).. vid 7 styrde jag bilen hem till uppsala hihi=) jag är duktig , jag vet!!
 
nu ska jag göra mig i ordning och sen sova..puss<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är grym!

stolt över dig hjärtat! :D

<3

2009-10-12 @ 10:04:12
URL: http://cheermalle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0