:)

Hejsan, tränade från 17.00- 22.30 idag ganska jobbigt kan jag säga!! specielt om man tränar 5 timmar tisdag  och onsdag också.. men men.

 Imorn ska jag upp vid 9 och handla massa gott till landet. sen fixa lite saker i think:) vid fem tiden drar vi ut till landet för avskedsmiddag för danne, sen lördag slapp dag där ut=) skönt ska det bli!! sen söndag kväll åke rjag hem till Uppsala igen, och sen är det skola och dagis som vanligt:( USCH!!  nästa lov snart tack!! hehe.

Funderar på att sätta på en film och somna till den !? hmm.. aa jag tror nog det! sovgott!! <3


I can´t wait for ever!?!
What can I do to make you mine?
Fallen so hard, so fast this time
Everything's changed, we never knew
How did I fall in love with you?

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag älskar dig vännen!

<3

2009-10-30 @ 14:55:56
URL: http://cheermalle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0