boring

hej hej=) har precis vaknat, skönt att sova ut ! ska snart gå och äta frukost och sen göra mig i ordning, får se vad jag hittar på men ikväll blir det lite släkt middag här hemma i alla fall!:)

igår va också en chill dag och det va värkligen behövligt! Vaknade vid halv tre, inte så konstigt eftersom jag och lisa somnade typ vid fyra. Lisa åkte hem typ vid fyra och jag och mamma körde ut till farmor och farfar och fikade där:) sen styrde jag bilen till ica maxi i stenhagen, handlade massa god mat sen åkte vi hem, åt en jätte god middag kollade på körslaget. Somnade kasnke vid 2 efter att ha tittat på en film=).

 

Gud vilket tråkigt inlägg haha… nej nu ska jag äta frukost ,puss!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0