blablabla

Hello beautiful=)..
vaknade vid halv åtta idag, och gjorde mig i ordning för att cykla till dagiset, tänkte att det va lite kalt ute och så. men trodde fan inte att det skulle bli snö storm  haha.. fy fan vad jobbigt det va at cykla!! helt okej dag på dagiset faktiskt! kom hem runt kvart över tre och nu har jag precis ätit=). tänkte sätta mig och spela lite piano haha xD. sen klockan sju ska jag till c-hallen och städa (BORING)!! aja sånt som måste göras!

Juste om 6 dagar så åker helvettet på igen.. alltså gipset ,eller för hoppningsvis, orkar fan inte med opperation.. aja går bara in på min 17 vecka med gips på den tummen så det är inte alls jobbigt.. eller irriterande.

lite om min dag och min jävla skada;) haha puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0