12.13

Hej:) nu sk abloggandet börja igen;) haha.. har typ sovit exakt hela helgen, och dom få timmar jag inte sovit så ha rjag varit på fyrishov och kollat på cheer.

Va uppe hos doktorn idag, för min sömnsjuka haha.. så nu är dte bara att vänta och se vad dom tycker..
snart ska jag äta lite lunch sen bara chilla lite, runt halv sex ska jag möta ankiborg och köpa massa gott, sen kommer åsa hem hit så ska vi beställa hem pizzaoch snacka massa minnen:) kommer bli nice!!
efter det om jag hinner ska jag på bio med plutt:)

Imorn ska jag soooova haha. sen är det camp igen, men denna gång koreograf:) grymt taggad!!
 puuss<3

Kommentarer
Postat av: Anna

våruppvisningen nästa!! ;)

2009-10-27 @ 14:09:07
URL: http://framkallat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0