This is it

Kom hem från bion för en halv timme sen asså helt seriöst så satt jag och rös hela filmen igenom.. han är verkligen kung!! ett måste att se kan jag säga!!=)
Efter filmen gick vi runt och sjöng på stan och dansade med våra snygga parraplyer;D haha bäst vi är!!
vi han lura plutt också på vår promenad till bussen haha;D det va roligt!!  ( nicco jag läääängtar:D)

Imorn är det dagis , sen hem ,byta om och äta lite innan träningen=) sen efter träningen ska jag direkt åka ut till landet =) Lördag ska vi upp klockan nio för jakt.. sen när den är slut vid tre ska vi åka hem till uppsala=) sen får vi se vad som händer..

nej nu ska jag kolla på tv sen sova!=) puss puss<3

jaa vad säger man... han är helt enkelt bäst!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

OM han är!!

2009-11-06 @ 21:55:08
URL: http://cheermalle.blogg.se/
Postat av: Anonym

vi var helt störda som vanligt! <3

2009-11-07 @ 19:43:34
URL: http://nicollee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0