mm=)

Hejsan=)  kom hem vid 18, efter en underbar helg på landet!

Fredag- kom ut vid halv åtta, och lagade mat och fixade i ordning allting, vid halv nio kom mina kusiner och deras familjer=)   vi dhalv tio började vi äta och runt tio kom öven min kusin peter och hans tjej=). Fullfart till halv två. Tom Natasha (2,5 år) va vaken då haha..

Lördag- väktes runt tio av massa barn. Underbart^^.. åt frukost och träffade alla på landet , vi grillade korv till lunch sjukt gott! Sen tog vi bilarna till kyrkan och satte ljus på mormors och morfars grav=). Och va i kyrkan ett tag. Handlade sen ett tag med småttingarna =) . sen åkte vi hem.  Sov ett tag, sen va det middag hos min kusin=). Kom hem runt tolv och somnade till filmen 27 dresses.

Söndag- vaknade jag vid 2 (a) hehe. gick upp åt frukost och gick ut ett tag. vid 4 tiden  packade vi ihop och styrde bilen till Uppsala.

Nu ligger jag och kollar på ensam mamma söker hehe. har precis ätit tacos till middag och snart kommer jag somna(a) haha.

just AIK tog sm guld idag:) hihi


 var bara tvungen att säga det^^

puss puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0