lite tankar, som jag var tvungen att skriva ner..



Jag tänkte skriva om en sak som jag gick och tänkte på igår..

varför vill man alltid ha det man inte kan få? och saknar det man hade.. sjukt jobbigt det där, hatar när man får den kännslan! väldigt få personer vet om att jag har den känslan ibland men ännu färre vet varför..

man lämnar saker för att man tror att man ska må bättre utan de, men ändå är det de man tänker på dygnet runt och längtar efter.. varför inte vara vara nöjd med det man har just nu? kanske för att man mådde bra med den personen, men om jag kännde mig lycklig nu då? hur fan är det då? varför kan man inte bara glöma och sen aldrig mer tänkte på det? hmm.. väldigt svårt att komma på varför!!  att jag är lycklig nu , det är jag säker på älskar mina vänner!! men ändå känns det som nånting saknas ibland . Man ligger och funderar på kvällen innan man ska sova, och tankarna far iväg, t'nkt om saker och ting inte skulle hänt och det skulle vart som förut, vad hade hänt då? hur skulle allting vara? men en sak som är säker man kan inte spola tillbaka tiden och göra saker och ting ogjort.. jag ångrar ingenting jag gjort och det kommer jag aldrig göra! men ibland , och bara ibland nuför tiden vill jag ha tillbaka det som var..

jag lovade mig själv för ett tag sen att bara glömma och gåvidare , och jag tycker jag lyckats riktigt bra, för en gångsskull är det inte dig jag tänker på dygnet runt, jag har lyckats hitta andra saker att tänkte på och det är jag glad för:) och det vill jag tacka några människor för, tack för att ni finns sötnosar! ni vet vilka ni är!!


och till personen som jag haft i tankarna medans jag skrivit det här.. livet går vidare, varken man vill det eller inte.. men du kommer alltid finnas i mitt hjärta .. men inte lika mycket som förut , bara lite så där i bakrunden, så jag bara kan tänkta på dig ibland och få ett leende på läpparna för att jag vet att du gjorde mig lycklig.. 
jag vet att vi alltid kommr vara vänner, vi tar bara en pause just nu! och för ett långt tag framöver..

jaa haha vet ni hur länge det tog att skriva det här inlägget?? hah säkert typ 2 timmarxD haha.. men den kännslan som jag haft i snart ett halv år är svår att få ut, och specelt när jag vet att andra läser... kanske jobbig text att ta sig igenom, men det är mest för mig själv, för att helt kunna släppa det här för ett tag är jag tvungen att skriva av mig lite..=) hihi hoppas ni försår!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag älskar dig carin! <3

föralltid, finns jag här för dig!

Och jag vet att du alltid finns där för mig!

2009-11-10 @ 15:03:34
URL: http://cheermalle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0