jakt.. inte kul med feber

Hej blogish:) ligger hemma och är sjuk=/ därför ingen bloggning..

Igår tränade jag till nio, sjukt bra träning:) jag  linnea och hedda satte stilla salto typ 20 gånger:) hihi yey!! ÄNTLIGEN!! sen typ när det var en halv timme kvar så satte jag mig och åt pommes (fick av marni för att jag vart så duktig(a) ) hihi.. kände att jag började få huvudvärk och att det började värka i kroppen.. träningen slutade nio och jag åkte direkt ut till landet.. slocknade i bilen direkt. och väcktes typ 90 min senare och då hade jag 40 graders feber och sjukt mycket huvudvärk har fan aldrig haft så ont i huvudet.. och jag har hög smärtgräns också.. inte kul kan jag säga!! tryckte i mig lite te och lussebullar. sen gick jag och la mig vid halv tolv och knarkade alvedon tills jag somnade. 

vaknade nästa morgon huvudvärken var kvar men febern hade gått ner lite, tvingade ändå mig ut i skogen för jakt orkade med 4 skogar sen gick jag hem och sov tills vi skulle åka hem..

Har ätit pizza kollat på körslaget och bara tagit det lugnt.. ska snart sova.. för jag mår  baajs!=(   imorn blir det bildeeer=) hihi puss puss och sovgott alla söta!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0