iuwnvcöiurew

Hej hej:) kom hem för nån timme sen, har ju som sagt varit ute på landet :) ..kom ut dit fredag kväll efter träningen som för övrigt gick bra=) hihi.. somnade vi ett och vaknade klockan nio av att papa väckte mig=( haha.. skulle upp och jobba hela dagen lång.. lägga tegel på ett tak var just dagens arbete.. sjukt tungt fan!!  kom in typ 4 och somnade direkt i soffan  haha.. väcktes fem i åtta , maten stog på bortet och kärslaget skulle precis börja på tv=).. Olas kör vann för alla er som inte vet;) haha yey!!  somnade typ 12 och vaknade av väckar klockan 11.30 för att kunna se reprisen av idol^^ hihi.. men tyvärr så blev det inte så mycket kollande eftersom två busungar  kom upp och röjde runt i hela huset.. klockan gick fort och halv fem så styrde vi bilen hem till uppsala:) hihi nu sitte rjag här  och tar det lugnt ..har precis ätit hemmagjord pizza, sjukt gott måste jag säga^^ hihi.. och snart ska jag skype med bror mig^^ hehe.. men vi hörs senare!! puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0