=)

Godmorgon:) klockan är halv två och jag har precis vaknat eller egentligen vad jag uppe vid halv nio också men kännde att jag ite skulle gå till skolan idag,fö jag är inte frisk än=/.. tänkte hoppa in i duschen snart, och försöka piggna til lite, nu är febern lägre i alla fall=) så kanske råkar åka och kolla på träningen^^. vi ska ha beep test(stavning?)  idag.. så kanske skönt att slippa;) haha.. nej men jag är faktiskt ganska duktig på det^^ hihi. men eftersom jag tränade  halv sjuk i fredags och fick 40 graders feber i tre dagar.. så kanske det inte är så smart att träna idag  när jag håller på att bli frisk.. nej nu är det duschen som gäller!! puss puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0