19.01

Hej =) förlåt för ingen uppdataering igår.. men min dator var hel cp igår.. men men inte så mycket att göra åt det..

Igår var jag på dagiset  ganska skön dag, halloween pyssel och massa lek och dans =) . sen cyklade jag hem, lagade mat med bror , eftersom min pappa blev fas på jobbet på grund av att det hade varit ett rån där och alla anställde måste vittna.. och mamma skulle göra nått med sina jobbarkompisar.. men vi lyckades ganska bra med maten faktiskt(a) aja skit samma hah inget inressant..;)

Idag gick jag till skolan vid halv elva, kollade på gympan.. har typ inte vart där på en måndad, så putte var glad att se mig:D hihi. sen sam som va sjukt tråkigt, satt i biblan hela lektionen.. sen gick jag hem  vid två=). Chillat lite hemma och fixat lite saker och sovit(a) som vanligt^^ , om en halv timme ska jag ner på stan och möta upp min älskling Nicco=)  this is it blir det=) ska bli riktigt roligt att se den! skriver mer när jag kommer hem=) puss puss<3

=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0