16.16

hej hej:) lisa drog precis hem här ifrån så jag ska nog städa lite^^ hehe..

Igår vaknade jag vid tolv. och chillade med mamma tills hon åkte till landet.. vid fem gick jag ner och mötta upp lise på stan.. vi köpte massa skit haha.. vi kom hem runt sex , och började direkt baka lussebullarXD haha..undertiden bullarna var i ungen började vi laga 2 kila pasta sallad haha.. och under tiden vi gjorde det så goffade vi massa godi s och chips hehe.. klockan åtta började det lukta lussebullar i hela huset, MUMS!! kvart över va maten klar och vi började äta, och samtidigt kolla på lilla melodifestivalen hha.. sen när all sallad va upp äten satte vi oss i soffan, och började äta, 15 lussebullar en påse chips 2 påsar lösgodis 2 läsk  en gurka 10 morätter med dipp,och popcorn och det sjukaste av allt ä att vi åt upp detXD haha vet du hur tjocka vi blev efter det ??;D fy fan säger jag bara!! vi kollade på en till film, och somnade kanske runt 4 , vaknade idag vid halv två av att det ringde:( dumma pappa som ringer och väcker:( haha...


jaja  nu ska jag duscha, sen får vi se vad jag hittar på.. ha det bra!! puss<3

Kommentarer
Postat av: Lisa

hahaha, vem roooligt hade vi!

FYFAN va tjocka vi var! snart kommer bilderna upp HAHAHA puss

2009-11-22 @ 17:10:51
URL: http://nelssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0