Underbart väder!

Den här helgen har varit sjukt mysigt och äntligen börjar det bli sommar värme:) fast hörde  av mamma att det ska bli dåligt till nästa helg=/..


I lördags åkte vi med bilen till sthlm vid 11, mitt kusin barn skulle döpas:)....åkte därifrån vid 3 och kom till landet vid halv fyra:) la mig och sola lite=) sen ringde mina sysslingar och ville att jag skulle gå med dom till våra nya grisar.. sivert och pamela:D haha sjukt söta!! vi gick vidare och kollade på våra andra djur ,sen drog jag upp till vårt hus ,satte mig framför tv och väntade på maten;D....som stog på borde vid halv tio.... jag vet vi äter sent i min famlig^^...sommnade vid 2 och vaknade klockan 11 nästa dag och barnskrik haha...
Gud vad jag tråkar ut alla som läser just nu! hahaxD..vem fan bryr sig om vad jag gjor i helgen;D....
nej nu ska jag sätta på en bra film (och det är  inte patrik1.5 malle;D haha).
skriver kanske nått mysigt imorn:O:D...
pussoch kram!




Söta !? jag veeet:D hihi<3

Kommentarer
Postat av: malle

:O:O:O

inte patrik 1,5!!!??

din svikare :@

hahaha

2009-05-31 @ 23:13:48
URL: http://cheermalle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0