bara 17 dagar till sm, och 17 dagar tills vi ses..

nu ser det kanska mörkt ut för mig på blogg fronten... men nån gång ibland får man lust att blogga och just nu fick jag lite lust^^

Valborg har dragit förbi och vi säger inte så mycket det...

hmm.. nu kom jag på en sak..
Förut var jag sjukt stressad över att sm är snart,bara 17 dagar kvar liksom.. men nu känns det riktigt bra=)
träning efter träning så bevisar mina hökar att vi verkligen kan om vi vill, och nu jävlar ska vi kämpa tills vi får det där guldet!! för det är ju dte vi ska ha(a)... det ända jag är lite stressad över är mitt ind. men det ordnar sig nog får vi hoppas=)..

Just nu sitter jag och äter glass och lyssnar på musik=)  ..


men nu har jag ingent mer att skriva...puss<3

Kommentarer
Postat av: Niixx

Lycka till nu förfasen Carin ♥ :)

2009-05-07 @ 20:49:34
URL: http://nikkielfstrand.blogg.se/
Postat av: Niixx

hmm asså jag kommer ju nog inte det:/

tänker inte lägga 1000kr på ingenting:(

men hoppas du kommer bra i ditt ind. ♥♥

2009-05-07 @ 21:55:01
URL: http://nikkielfstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0