orkar inte..

hejsan 
idag mår jag lite såddär, är lite sjuk, och har ett gips :/ inte precis det ma vill ha endast 2 veckor innan dm.... men blackhawks hoppas jag äger uten mig^^..

I fredags va det träning och det va då jag gjorde illa mig ... drog hem och lekte med lisa:)
lördag uppträdande på storatorget,  och sen genrep, efter det drog jag och nicco hem till mig kollade på mello, för att senare dra till bälinge och träffa marcus och rikard, fy fan vad vi frös!!!
igår va det träning, som sög *** ...eftersom jag inte frå träna:(...

Gick upp vid halv åtta, för att göra mig i ordning , halv nio var jag på sjukhuset ... och en och en halv timme senare var ajg på väg till skolan med ett gips på handen:/... ska antagligen ta av det 1 dag innan dm..så vemv et jag kanske går ut och kör allt på en hand;)... haha

nu ska jag iväg till ikea med mamma och pappa=)

kraam<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0