bara för jag tycker malle är bäst<3

segt med bloggandet just nu...

idag va det upp halv åtta för att göra sig i ordning till skolan...
svenska - lika tråkig som vanligt
Idrott- lika rolig som vanlig;D ganska kaos idag faktiskt..ska inte nämna några namn men det är inte liv och död närman spelar i skolanXD ahha....
spanska- jag och oskar orkade inte vara duktiga idag så vi satt mest och snackade;P
Lunch- pannkaks tävling med kibb:D jag vann (a):D
Matte- seeeegt!!
 
Hem och träffa nelly:D... lika mys som vanligt!! sjukt mycket skratt och bus innan hon drog vidare på träning.. och jag började plugga.... jag vet att det låter cp men jag pluggade faktiskt idag:D hihi(a)...


helgen kommer blir mys:)

Fredag- skola, vara med danne, träning med älskade blackhawks:), sen sova hos phille:)<3
Lördag- dm stockholm på dan=).. sen mello med familjen på kvällen, mys!=)
Söndag- Jag fyller år(a).... kolla på dannes match, kanske träning? , sen middag med släkten=)
 
hej då!<3

phillip du gör mig lycklig!

Kommentarer
Postat av: Phillip

Haha, vad ska jag svara? =) Du vet redan vad jag tycker (K)

2009-03-13 @ 14:24:23
URL: http://nassen.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0