tråktråktråk och ännu mer tråk..

hej hej=) gick upp kvart i åtta idag :O jag vet!! men min kära sommarskola började idag igen....fy faan!!

I lördags åkte jag tidigt till Sthlm och mötte upp pappa och mamma,  för en dags shopping:) (för dom ville få ut mig till landet sen) blev en hel del fina grejer=) och år på en sjukt god resturang.. men just nu kommer jag inte ihåg vad den hette.
Runt 7 satte jag mig i framsätet på bilen och körde till landet=), jag vet  att ni inte tror på det men jag är faktsitk ganska duktig på att köra bil(a).
Kom ut till landet vid kvart i åtta gjorde ordning lite gott och äta.. och kollade på sommar krysset.

Gick promenad med mamma rund 9, pappa gick ochkollade så alla djuren hade vatten och att stängslen var hela=)
kom ner till bastun och såg att den var tänd, så jag hoppade in i bastun och pratade  med kusin peter i några timmar lika mysigt som alltid!!
 
Nästa dag så gick jag upp vid 10, va barnvakt åt fanny i nån timme, vi satte oss och kollade på tennis, vi har nämligen en tännistränare på landet i 2 veckor:).
efter det träffade jag mina små älsklingar Ebba och Wille, lekte med dom, och kastade upp ville, och körde lite ps:) hihi han har sjuukt bra ballans!!
 dagen gick och mamma bakade dom efterlängtade vinbärskakorna och bjöd in lite släkt för att fika=)... runt 6 åkte pappa och jag in til stan igen... och resten är  historia  . haha XD.


nu ska jag ut och leka med min älskling nicco<3
ha det braa!PUSS!





Ett bild bevis på att nicco vågar klappa grisarna:D

Sivert och nicco:) hihi


Kommentarer
Postat av: nicco

haha, jag är så modig! :)

2009-07-27 @ 16:30:49
URL: http://nicollee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0