tråktråk

Det första du gjorde i morse? drog NER rullgardinen
Vad åt du sist? hmm... ett tuggummi
Vad irriterar du dig på? mycket;D
Tror du på distansförållanden?  det kan funka
Vem tänker du på just nu? han
Tror du att personen tänker på dig med? vad vet jag ..
Vad gjorde du igår kväll? träffade lisa danne och fredrik, sen satt jag och pratade med en viss person.
Liknar du din mamma eller pappa? har aldrig träffat mina riktiga föräldrar så ingenaning.
Välj en (kärlek, skönhet kreativitet,): kärlek
Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna? ibland
I vems säng sov du inatt? ingens sov i soffan.
Vilken färg har din tröja? blå
Saknar du någon? JAA!

SORG:
Har du någonsin gråtit tills tårana tagit slut? yes
Har du någonsin gråtit dig till sömns? flera gånger
Gråter du när du skadar dig? nej
LYCKA:
Är du en glad person? klart jag är
Vad gör dig glad?  just nu vette fan, annars mina vänner:)
Önskar du att du var lyckligare? just nu, ja. men annars kan man inte vara lyckligare än jag;D
Är lycka överskattat?nejdå
Kan musik göra dig glad?aa

HAR DU NÅGONSIN:
Kysst en främling? tror inte det
Druckit bubblor? nej jag brukar äta dom istället
Tappat bort glasögon/linser? japp, fast sen hittar jag dom alltid
Brutit ett ben? faktiskt inte
Röntgats? jaa typ 10000 gånger haha
Krossat någons hjärta? yes
Gråtit när någon dött? nej jag brukar skratta? haha jaa det är klart!

KLÄDER:
Äger du ett plagg från en second hand-butik? nej
Hur många par skor använder du regelbundet? hmm... 5 kanske
Har du sparat i över två månader för att ha råd att köpa ett klädesplagg? nej pappa betalar;) ahah skoja
Tycker dina vänner att du köper mycket kläder? nej
Skulle du kunna tänka dig att jobba på H&M? nej tror inte det
Har du någon gång burit en folkdräkt? hahah nej
Har du någon gång slängt ett plagg efter att endast ha använt det en gång? vet faktiskt inte
Anser du att en persons klädstil säger mycket om personen? hmm, ibland är det nog så.

PERSONER:
Vad tycker du egentligen om kungen?
du menar zlatan? jo han är är väl bra!:)
Vem vill du se som julvärd julen 2009? nån snygging!
Vem är den bästa läraren du någonsin haft? Ulrica:)
Vilka är dina förebilder? Farmor, och chippen;D
Kan du nämna fem stadsministrar under 1900-talet i Sverige? haha ne kan typ bara 3xD

Kommentarer
Postat av: terning

Såklart du tror på distansförhållande! i need all the support i can get!

2009-07-29 @ 16:53:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0