pknis.

hej hej

vaknade vid halv tre idag(a) .så sjuuukt skönt!! har väl mest chillat idag eftersom jag vaknadeså sent..

Imorn ska jag och malle i huvudstaden och bygga med DL5 och rosen:)  sen ska vi soa hos bella och rosen:) det ska bli mys!!
men nu sk ajag hoppa i sängen ,ha det bäst! puss<3


detta inlägg skrev jag för att bella ska få nått att läsa;D haha







you never know what you have until you lose it, and once you lose it, it´s almost impossible to get it back.

i miss you</3




Kommentarer
Postat av: Bella

ååh vad snääll du är, suupertoppen;D

2009-07-08 @ 23:52:53
Postat av: Carin

haha visst är jag:D superbasen;D

2009-07-08 @ 23:56:14
URL: http://cheercarre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0