when you look me in the eyes<3

hejsan svejsan blogg.se va cp igår så det gick inte att skriva nått inlägg....Men i går fyllde världens finaste ankiborg år!!:) och det firade vi med Sockerkakor med ljus och massa ballonger uppblåsta med massor av KÄRLEK<3 ...

Idag slutade jag 11.30 så sjuukt skönt:) ska göra lite läxor innan jag ska iväg på mustangs träning :) det ska bli skoj:)...
men först ska jag kolla lite på tv och få i nått i kistan.... hihi puss<3


When you look me in the eyes,
And tell me that you love me.
Everything's alright,
When you're right here by my side.
When you look me in the eyes,
I catch a glimpse of heaven.
I find my paradise,
When you look me in the eyes.


För nån som du
Så kan jag lämna allt jag har
Med nån som du
Blir hela världen underbar!<3

Jag älskar dig min fina Ankiborg!!<3

Kommentarer
Postat av: Anna

åhh cackiborg du gör mig alldeles tårögd här i bibblan! vad söt du är min fina älskling,, tänk alla minnen vi har, så många, så fina! jag kommer aldrig glömma de eller dej, du betyder verkligen så mycket för mig och fyller mina dagar med skratt! idag tillexempel, när vi kramades och jag råkade snora lite på dej, eller på matten när du började räkna på mobilen istället för miniräknaren.. jag kommer aldrig glömma allt jag har meddej min älskling'!

jag älskar dej så sjukt mycket!

puusss cackiborg pusss

2009-01-14 @ 12:27:44
URL: http://ankiborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0