Sömnlösa nätter...

Har inte skrivit på sjukt länge... har inte orkat heller haft lust..


Sov inte ett skit inatt:/ så idag blev det ingen skola.... skulle bara dampat på alla eftersom jag inte funkar om jag itne sovit nånting..... så jag har bara varit hemma och tagit det lugnt..

Helgen var sjukt rolig men oxå väldigt konstig... Rasmus och didrik kom:) och vi hade jätte mysigt hemma hos malle!!
Nicco fia och lisa va oxå där:D.....

Och nicco allt kommer ordna sig jag lovar!! vi ska fixa det här=)<3

 Det är snart helg och fy faan vad skönt! helgen ...fredag ska älskade BH uppträda på uppsala basket... sen får jag se vad som händer!

nee nu ska jag spela lite spel med bror min... Ha det bäst <3

Fy faan vad jag älskar er 2<3

Kommentarer
Postat av: Anna

jag älskar dig också min cackiborg, min ängel.. du är världens sötaste!! älskar dig! <3

2009-01-28 @ 21:06:59
URL: http://ankiborg.blogg.se/
Postat av: nicco

gumman då<3 Ja det ska ordna sig! vi kommer klara det här.

helg snart så jävla skönt, vi måste träffas då, match på lördag iaf (a)



Jag älskar dig så otroligt mycket så det går inte att beskriva, för med dig är jag så lycklig och jag mår riktigt bra utav att vara med dig! jag älskar dig hjärtat <3

2009-01-28 @ 21:21:25
URL: http://nicollee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0