jaa, jag har en ängel och det är du Ankiborg

Hej hej... har inte bloggat på länge så nu blir detett långt blogg inlägg....

Vivi kom till Uppsala den 27 och stannade till den 1... och vi hade sjuukt kul:D....

Från den 1 till den 2 sov lisa hos mig och jag har fan inte haft en så rolig  kväll/natt på länge.... eller vad säger du lisa ,minst 9 timmar i telefon  med didi och marcus med sjuukt roliga och sjuka frågorXD haha.... dan efter vaknade jag vid halv fyra... fixade mig i ordning och träffade malle lite senare....

Jag och älsklingen mötte upp Rasmus vid tågstationen och drog hem till henne .. Sjukt mycket skratt och roliga komentarer ,har sovit lite här och där , träffat björn gustafsson(a).... hihi...men sista natten blev ändå hos Malin Jansson... först stan sen lite mc donalds som vanligt och sen bar det hemmåt till snyggingen... åt middag sminkade fett snygga sminkningar... kollade på skräckfilm... som va sjuukt braa!! sen drog flicksen och rasse upp på rummet medans jag och do andra kollade på hockey... aa behöver jag säga nå mer om den matchen...... klockan började närma sig halv fyra och jag falken andreas och lisa bestämde oss för att spela kort... den sm förlorade fick massera vinnaren ... haha blev inte så mycket spelande.. mest prat och tv..... ännu lite senare blev det massage stund och fy faaan va skööönt det var jag somnade sittandes så jävla skönt va det... typ 2 timmar senare hade falken deckat på golver ea i stora soffan och jag och Lisa låg i den lilla som inte äns är längre än mig haha..... Vaknade nästa dag vid halv två av att nån tog mitt täcke...

Rasmus åkte hem.. jag och lisa lite senare och nu sitter jag här efter en släkt middag..... Lovet har varit sjuuukt kul alldeles för kort... och för lite sömn... men kul har jag haft det:D....
nej nu sak jag äta lite och hoppa i sängen...


Tack allihoppa för allt!!=)

Jag tycker så otroligt mycket om dig!<3

Kommentarer
Postat av: din malle

åååh älskling!

Bästa lovet typ!! <3



älskar dig så sjukt mycket =)

2009-01-06 @ 23:10:32
URL: http://cheermalle.blogg.se/
Postat av: Anna

jag älskar dej carin! du är så fantastisk söt, ingen i hela sverige kan ta det ifrån dej, INGEN! du är så skön bruden! i morn ses vi gullet!!

puuuuusssssssssssssssssssssss

2009-01-07 @ 10:57:49
URL: http://ankiborg.blogg.se/
Postat av: Lisa

så sjukt kul vi hade, tack för underbara dagar ! :) puusssss

2009-01-07 @ 21:37:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0