Jag vill ha helg nu...

Shit jag har verkligen inte orkat skriva på as länge..
Helgen har varit helt kaos , orkar inte skriva för det skulle ta hur lång tid som helst... men ni kan läsa om den på Cheermalle.blogg.se!:)
Men om jag ska sammanfatta den så blir det : spagetti, majs, blattar, glas, spyor och OUTR!! sjuukt mycket otur!!

Måndag sovmorgon som vanligt, alltid lika skönt!! NYcklar som kastades upp i en lampa..keffa komentarer och massage!

Idag försov jag mig(a)...kom till svenskan som var fett dryg... sen samhällskunskap som ALLTID är tråkig. och sist Historia .. fick nå nya uppgifter som jag verkligen inte pallar just nu.. men men..
imorn är det vanlig skola.. vet int evad jag ska göra på kvällen..

Torsdag Skola, sen kommer nicco:) , innan träningen.... efter vi tränat åker vi hem och duschar snabbt. för att senare antagligen bege oss på filmkväll hoss Falle, med ea:)..

nu ska jag kolla på tv .. ha det braa<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0